لوگو وبسایت لندر

فهرست

دانگل بلوتوث لندر مدل B11

قیمت:

۳۵۰,۰۰۰ تومان

معرفی

دانگل بلوتوث لندر مدل B11 محصولی فراتر از گیرنده

دانگل بلوتوث لندر مدل B11 یکی از خوش‌نام‌ترین گیرنده‌های بلوتوث موجود در بازار قطعات کامپیوتری می‌باشد. گیرنده B11 لندر همانند سایر محصولات لندر ساخت ایران می‌باشد. لندر در تولید دانگل B11 از بهترین تکنولوژی، متریال و قطعات موجود استفاده کرده است.

 

دانگل کوچک امکانات بزرگ

این گیرنده بلوتوث مدل B11 بر خلاف اندازه‌ی کوچک خود قابلیت‌های بزرگی دارد. دانگل لندر مدل B11 از تکنولوژی بلوتوث نسخه ۵ پشتیبانی کرده که تا بردی حدود ۱۰ متر را پاسخگوست. همچنین این گیرنده دارای پورت خروجی AUX و USB می‌باشد. دانگل B11 لندر از پروفایل با استانداردهای A2DP | AVRCP | AVDTP | HFP | HSP پشتیبانی می‌کند. دانگل بلوتوث B11 لندر از طریق درگاه USB برق خود را تامین می‌کند.

کاربر می‌تواند از دو طریق بلوتوث و پورت AUX به گیرنده بلوتوث لندر متصل شود. در حالت بلوتوث کاربر نیازی به اتصال کابل AUX به دانگل و تلفن همراه خود ندارد، اما در حالت AUX، کاربر می‌بایست در ابتدا گیرنده لندر را به پخش خودرو، اسپیکر و یا تلویزیون متصل کرده سپس از طریق کابل AUX محتوای صوتی خود را پخش کند.

 

حتی می‌توانید قابلیت مکالمه داشته باشید!

گیرنده بلوتوث لندر مدل B11 با داشتن میکروفن داخلی، امکان مکالمه تلفنی را فراهم کرده است.

 

همچنین دو مورد پر استفاده از این محصول دانگل بلوتوث برای تلویزیون و دانگل بلوتوث ضبط ماشین می‌باشد.

 

اتصال پایدار

گیرنده بلوتوث لندر مدل B11 با بهره‌گیری از قطعات با کیفیت و تجربه‌ی متخصصان گروه لندر، کیفیت صدای تضمین شده و اتصال پایداری را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

 

نصب سریع و راحت

یکی از ویژگی‌های مهم دانگل بلوتوث لندر مدل B11، راحتی در استفاده است. شما می‌توانید بعد از انتخاب مدل گیرنده بلوتوث لندر خود، با رفتن به صفحه عاملین فروش و نصب لندر، در سریع‌ترین زمان ممکن ضبط خودرو، اسپیکر و همچنین تلویزیون خود را به گیرنده بلوتوث لندر مجهز کنید.

مشخصات

قابلیت‌ها

دارای میکروفن داخلی
قابلیت مکالمه
مناسب دستگاه پخش‌های فاقد بلوتوث
قابلیت خاموش شدن خودکار

محتویات جعبه دانگل بلوتوث لندر

دستگاه دانگل بلوتوث
رابط ۳.۵ میلی‌متری صدا