لوگو وبسایت لندر

فهرست

دانگل بلوتوث لندر مدل B9

قیمت:

ناموجود
تصویر دانگل بلوتوث لندر مدل B9

معرفی

دانگل بلوتوث لندر مدل B9 محصولی فراتر از گیرنده

دانگل بلوتوث لندر مدل B9 یکی از خوش‌نام‌ترین گیرنده‌های بلوتوث موجود در بازار قطعات کامپیوتری می‌باشد. دانگل B9 لندر همانند سایر محصولات لندر ساخت ایران می‌باشد. لندر در تولید دانگل B9 از بهترین تکنولوژی، متریال و قطعات موجود استفاده کرده است.

 

دانگل کوچک امکانات بزرگ

این گیرنده بلوتوث مدل B9 بر خلاف اندازه‌ی کوچک خود قابلیت‌های بزرگی دارد. دانگل لندر مدل B9 از تکنولوژی بلوتوث نسخه ۴.۱ پشتیبانی کرده که تا بردی حدود ۱۰ متر را پاسخگوست. همچنین این گیرنده دارای پورت خروجی AUX می‌باشد. دانگل B9 لندر از پروفایل صوتی استریو A2DP پشتیبانی کرده، دارای باتری داخلی است که در زمان استفاده نشدن از دانگل، جهت ذخیره باتری و طول عمر آن، خود را به حالت خواب (اسلیپ مود) می‌برد. این مدل از دانگل لندر جهت شارژ باتری داخلی مجهز به پورت Micro USB می‌باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های ممتاز این گیرنده بلوتوث لندر، پشتیبانی از کارت حافظه از نوع MicroSD است. با این قابلیت در صورتی که به هر دلیلی از طریق بلوتوث به دانگل لندر متصل نبودید، می‌توانید از موسیقی‌های داخل کارت حافظه لذت ببرید.

 

حتی می‌توانید قابلیت مکالمه داشته باشید!

گیرنده لندر مدل B9 با داشتن میکروفن داخلی، امکان مکالمه تلفنی را فراهم کرده است.

 

همچنین دو مورد پر استفاده از این محصول دانگل بلوتوث برای تلویزیون و دانگل بلوتوث ضبط ماشین می‌باشد.

 

اتصال پایدار

دانگل بلوتوث لندر مدل B9 با بهره‌گیری از قطعات با کیفیت و تجربه‌ی متخصصان گروه لندر، کیفیت صدای تضمین شده و اتصال پایداری را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

 

نصب سریع و راحت

یکی از ویژگی‌های مهم دانگل بلوتوث لندر مدل B9، راحتی در استفاده است. شما می‌توانید بعد از انتخاب مدل گیرنده بلوتوث لندر خود، با رفتن به صفحه عاملین فروش و نصب لندر، در سریع‌ترین زمان ممکن ضبط خودرو، اسپیکر و همچنین تلویزیون خود را به دانگل بلوتوث لندر مجهز کنید.

مشخصات

قابلیت‌ها

دارای باتری داخلی
دارای میکروفن داخلی
قابلیت مکالمه
مناسب دستگاه پخش‌های فاقد بلوتوث
قابلیت خاموش شدن خودکار
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی (MicroSD) تا ۱۲۸ گیگ
دارای یک عدد ورودی Micro USB
دارای نشانگر LED

محتویات جعبه دانگل بلوتوث لندر

دستگاه دانگل بلوتوث
رابط ۳.۵ میلی‌متری صدا