لوگو وبسایت لندر

فهرست

سوئیچ مخفی لندر مدل LD-11

تصویر سوئیچ مخفی لندر مدل LD-11

معرفی

سوئیچ مخفی لندر مدل LD-11 انتخابی زیرکانه

سوئیچ مخفی لندر مدل LD-11 انتخاب هوشندانه و زیرکانه‌ای برای تامین امنیت خودرو شماست. این سوئیچ کوچک در نقطه‌ی غیر قابل دید و دسترس نصب می‌شود. این سوئیچ لندر مدل LD-11 همانند سایر محصولات لندر ساخت ایران می‌باشد.

 

خودروی خود را غیرقابل استفاده کنید!

این سوئیچ لندر به همراه یک عدد ریموت کنترل ارائه می‌شود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بعد از خاموش کردن خودروی خود و یا قبل از روشن کردن آن، برق و یا سوخت خودروی خود را قطع و وصل نمایند.

این ویژگی برای زمانی که سارق به سراغ خودروی شما می‌آید بسیار کارآمداست زیرا قبلاً برق یا سوخت خودرو قطع شده و سارق قادر به روشن کردن و سرقت آن نیست.

 

مدار محافظ در برابر ولتاژ معکوس

سوئیچ پنهان لندر مدل LD-11 (سوئیچ قطع کن خودرو) دارای مدار محافظ ولتاژ معکوس است تا در برابر نوسانات ولتاژ انواع خودرو مقاوم باشد. توان خروجی سوئیچ لندر 30 آمپر است و ولتاژ کارکرد سوئیچ لندر در بازه‌ی 12 تا 24 ولت است به همین دلیل کارکرد بسیار مناسبی بر روی انواع خودروی داخلی و خارجی دارد.

 

سوئیچ مخفی لندر یادش می‌مونه!

یکی از ویژگی‌های متمایز کننده این سوئیچ نسبت به باقی محصولات مشابه، قابلیت ذخیره آخرین دستور برروی حافظه داخلی سوئیچ است. این ویژگی برای زمانی مناسب است که …

 

 

نصب سریع و راحت

یکی از موارد مهم سوئیچ لندر مدل LD-11، راحتی در نصب است. شما می‌توانید بعد از انتخاب مدل سوئیچ مخفی لندر خود، با رفتن به صفحه عاملین فروش و نصب لندر، در سریع‌ترین زمان ممکن خودرو و وسیله نقلیه خود را به سوئیچ قطع کن لندر مجهز کنید. وقت آن رسیده که امنیت را به خود هدیه بدهید.

مشخصات

قابلیت‌ها

دارای توان خروجی ۳۰ آمپری
دارای مدار محافظ در برابر ولتاژ معکوس
دارای حافظه داخلی جهت ذخیره آخرین دستور

ولتاژ سوئیچ مخفی لندر

۱۲ تا ۲۴ ولت

محتویات جعبه سوئیچ مخفی لندر

سیم دستگاه
دستگاه سوئیچ مخفی
ریموت کنترل