لوگو وبسایت لندر

فهرست

دزدگیر اماکن و منازل لندر مدل H90

قیمت:

ناموجود
تصویر دزدگیر اماکن و منازل لندر مدل H90

معرفی

دزدگیر اماکن و منازل لندر مدل H90 محصولی جدید در خانواده‌ی دزدگیر اماکن و منازل لندر می‌باشد. این دزدگیر لندر به نحوی طراحی شده است تا مناسب برای انواع فضاهای مسکونی، اداری و همچنین صنعتی باشد.

دزدگیر اماکن و منازل لندر مدل H90 بهترین در بازار

دزدگیر لندر مدل H90 را می‌توان به جرات جزء بهترین دزدگیرهای اماکن و منازل موجود در بازار دانست. این دزدگیر هوشمند، مناسب انواع فضاهای مسکونی، اداری و همچنین صنعتی می‌باشد.

دزدگیر اماکن و منازل لندر محصولی داخلی

دزدگیر اماکن لندر مدل H90 مانند دیگر محصولات لندر ساخت ایران و تولید شده توسط متخصصان گروه لندر است. همین امر موجب شده تا در کنار تولید محصولی با کیفیت، محصولی منطبق با نیازها و شرایط محیطی ایران بهینه‌سازی و تولید شود.

ویژگی‌های کم‌نظیر دزدگیر اماکن و منازل لندر

دزدگیر لندر، دارای قابلیت‌ و ویژگی‌های بسیاری از جمله امکان تعریف چهار زون هوشمند، قابلیت اتصال سنسور چشمی بی‌سیم و با سیم، امکان ایجاد زون ۲۴ ساعته یا دائماً فعال جهت اتصال سنسورهایی نظیر اعلام حریق که نیاز به چنین تنظیماتی دارند، دارای خروجی‌های متنوع و مجزا برای کنترل وسایل برقی از راه دور و همچنین اتصال آژیر و فلاشر، و امکانات فراوان دیگر می‌باشد.

ارتباط با دزدگیر لندر از هر مکانی که هستید

شما می‌توانید به راحتی از طریق اپلیکیشن دزدگیر لندر زبان کاربری دزدگیر منازل لندر را تغییر دهید و همچنین زون‌های مختلف خود را نام‌گذاری کنید.

از ویژگی‌های برجسته دزدگیر لندر، تماس تلفنی و پیامکی دزدگیر اماکن و منازل لندر با مالک و شماره‌های از پیش تعیین شده است. این امکان در مواقع ضروری بسیار حیاتی‌ست، زیرا از این طریق دزدگیر لندر هشدارهای رخ داده را در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع افراد مورد نظر می‌رساند. این هشدارها می‌تواند از نوع هشدار ورود و خروج به زون‌های ممنوعه و یا هشدار قطع و وصل برق و حتی خط تلفن ثابت باشد.

اتصال ریموت کنترل به دزدگیر لندر تا ۲۰۰ عدد

دزدگیر اماکن لندر مدل H90 به همراه دو عدد ریموت کنترل در باند فرکانسی ۳۱۵ ارائه می‌شود. کاربران دزدگیر لندر می‌توانند بسته به نیاز خود تا ۲۰۰ عدد ریموت کنترل به دزدگیر لندر خود متصل کنند.

اپلیکیشن پارسیکا

اپلیکیشن پارسیکا پل ارتباطی بین سخت‌افزارهای لندر (ردیاب جی پی اس و دزدگیر اماکن و منازل) و کاربران می‌باشد. این اپلیکیشن بر بستر پیامک بوده و دستورات ارسالی و دریافتی را در محیطی ساده و کاربردی نمایش و ارائه می‌دهد. اپلیکیشن پارسیکا در دو نسخه رسمی اندروید (گوگل پلی | کافه بازار) و iOS (اپ استور اپل) منتشر شده است.

نصب سریع و راحت

یکی از ویژگی‌های مهم دزدگیر اماکن و منازل لندر، راحتی در نصب است. شما می‌توانید بعد از انتخاب مدل دزدگیر لندر خود، با رفتن به صفحه عاملین فروش و نصب لندر، در سریع‌ترین زمان ممکن خانه و محل کار خود را به دزدگیر منزل لندر مجهز کنید. امنیت را به خود هدیه بدهید.

مشخصات

هشدارها

هشدار ورود و خروج
هشدار قطع و وصل برق و خط تلفن ثابت

قابلیت‌ها

دارای ۴ زون هوشمند (قابلیت اتصال سنسور چشمی بی‌سیم و باسیم)
قابلیت ایجاد زون دائماً فعال (۲۴ ساعته)، جهت اتصال سنسور اعلام حریق و غیره
امکان تعریف شماره‌ تلفن‌های اختصاصی جهت اعلام پیام‌های اضطراری از طریق تماس تلفنی و پیامک
دارای دو خروجی مجزا، برای کنترل وسایل برقی از راه دور
دارای خروجی مجزا جهت اتصال آژیر و فلاشر
قابلیت تغییر زبان دستگاه و نام‌گذاری زون‌ها از طریق اپلیکیشن موبایل
قابلیت اتصال به باتری پشتیبان جهت ادامه‌ی کارکرد دستگاه در زمان قطع برق شهری
قابلیت اتصال ریموت کنترل تا حداکثر ۲۰۰ عدد
قابلیت برنامه‌دهی به دستگاه از طریق کیپد کنترل، اپلیکیشن موبایل، پیامک
دارای مقاومت بالا در برابر نوسانات برق

ابعاد (طول x عرض x ارتفاع)

۲۸/۵ در ۲۳ در ۸ سانتی‌متر مکعب

ولتاژ دزدگیر اماکن و منازل لندر

۲۲۰ ولت

محتویات جعبه دزدگیر اماکن و منازل لندر

دفترچه راهنمای فارسی
دستگاه دزدگیر اماکن و منازل لندر
۲ عدد ریموت کنترل

نیاز به مشاوره خرید دارید؟

لطفاً فرم زیر را تکمیل کنید.

مشاوره را ...(Required)
برای کدام دسته از محصولات لندر نیاز به مشاوره دارید؟(Required)