لوگو وبسایت لندر

فهرست

خرید ردیاب جی پی اس افزایش امنیت خودرو و موتور سیکلت

خرید ردیاب جی پی اس | امروزه، همه‌ی ما درگیر مسائل روزمره و استرس‌ آن‌ها (که البته کم هم نیستند) هستیم. در کنار همه‌ی این استرس‌ها، استرس دزدیده شدن ماشین، خودرو و موتور سیکلت‌مان نقش بزرگی را در دغدغه‌ها و شب بیداری‌هایمان ایفا می‌کند.

بیایید با هم رو راست باشیم! چند بار شده است که با باز و بسته شدن درب خودرویی در خیابان، آمدن صدای دزدگیری از دور و نزدیک، استارت‌های بی‌موقع ماشین و موتور همسایه و حتی راه رفتن فردی در راهروی ساختمان، خواب از چشمانمان گرفته شده و دوان دوان به سمت اولین روزنه برای دیدن ماشین و موتور خود رفته‌ایم تا مطمئن شویم که وسیله نقلیه‌مان سالم و سلامت در همان نقطه‌ای است که آن را ترک کرده‌ایم؟

جواب این سوال اگر عددی چند رقمی نباشد، قطعاً کلمه‌ی “زیاد” خواهد بود. استودیو لندر، در این یادداشت کوتاه قصد دارد تا روشی نوین برای افزایش امنیت خودرو و موتور سیکلت شما معرفی کند.

نصب ردیاب جی پی اس خودرو و موتور سیکلت

این عبارت کوتاه پاسخی روشن برای این دغدغه‌ی واقعی همه‌ی ماست. با نصب ردیاب جی پی اس، خودرو و موتور سیکلت شما به یک سیستم حفاظتی پیشرفته مجهز می‌شود. تهیه و نصب ردیاب جی پی اس لندر بسیار آسان است.

برای مثال شما پس از تحقیق و بررسی، تصمیم به خرید ردیاب جی پی اس خودرو و موتور سیکلت لندر می‌گیرید. اولین قدم مراجعه به وبسایت لندر و صفحه‌ی عاملین فروش و نصب لندر است. قدم بعدی انتخاب نزدیک‌ترین عاملیت لندر به محل خود از میان تمام عاملیت‌های موجود در سراسر کشور است. سپس با عاملیت لندر مورد نظر خود تماس گرفته و بهترین زمانی که برای شما مراجعه به مکان عاملیت میسر است را انتخاب و هماهنگ می‌فرمایید.

بدانید:  بهترین ردیاب خودرو چه ویژگی‌هایی دارد؟
مراجعه به عاملیت

شما با مراجعه به عاملیت لندر، ردیاب جی پی اس لندر به بهترین شکل بر روی وسیله نقلیه شما نصب می‌شود.

در این میان، اصلاً نگران سلامت خودرو وموتور سیکلت خود در حین نصب ردیاب لندر نباشید. تمامی عاملین فروش و نصب لندر از متخصصین این حوزه می‌باشند.

پس از نصب جی پی اس لندر، کارشناس مستقر در عاملیت، اپلیکیشن لندر را بر روی تلفن همراه شما نصب و راه‌اندازی می‌کند. لندر تنها تولید کننده‌ی ردیاب جی پی اس خودرو و موتور سیکت است که در کنار اپلیکیشن اندروید و تحت وب، دارای اپلیکیشن رسمی iOS در اپ استور اپل می‌باشد.

این موضوع زمانی ارزشمند است که بدانید برای استفاده از اپلیکیشن لندر نیازی به خرید اکانت‎های چند صد هزار تومانی از اپ استورهای ایرانی ندارید.

حالا ببینیم با نصب ردیاب جی پی اس لندر چه امکاناتی را دریافت خواهید کرد.

اشتراک یکساله رایگان اپلیکیشن لندر

همه‌ی کاربران لندر، پس از خرید و نصب ردیاب جی پی اس لندر، از یکسال اشتراک اینترنتی رایگان اپلیکیشن لندر بهره‌مند می‌شوند. (استفاده از ردیاب جی پی اس لندر به صورت پیامکی همواره به صورت رایگان است.)

امکانات متنوع و متفاوت

پس از نصب ردیاب جی پی اس لندر، امکانات متنوع و متفاوتی را دریافت خواهید کرد. از گزارش لحظه‌ای و زنده از وسیله نقلیه خودتان، تا خاموش کردن خودرو وموتور سیکلت از راه دور، از دریافت هشدار سرعت غیرمجاز تا ارتباط صوتی و شنیدن صدای داخل کابین خودرو و محیط اطراف موتور سیکلت‌تان.

گارانتی رسمی

گروه لندر در کنار تولید و ارائه‌ی محصولات با کیفیت، تمامی این محصولات را به همراه گارانتی رسمی سارنگ سرویس ارائه می‌کند تا کاربران لندر بدون هیچگونه تردیدی تنها از تجربه‌ی کاربری خود لذت ببرند.

بدانید:  نصب ردیاب لندر
خدمات و پشتیبانی تخصصی

گروه لندر با داشتن دپارتمان خدمات و پشتیبانی تخصصی همواره به صورت تلفنی و چت آنلاین در کنار کاربران خود بوده تا تمامی سوالات و مشکلات آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کند.

 

نتیجه‌گیری

با وجود این همه دغدغه در زندگی روزمره‌ی همه‌ی ما، چه بهتر که با نصب ردیاب جی پی اس و با هزینه‌ای بسیار معقول و کم نسبت به ارزش دارایی‌مان، نه تنها از وسیله نقلیه‌مان به خوبی و هوشمندانه محافظت کنیم بلکه از یکی از استرس‌های به حق زندگی‌مان بکاهیم. امیدواریم خوب باشید.

این مقاله جالب بود؟ به اشتراک بذار.