لوگو وبسایت لندر

فهرست

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو که به ردیاب جی پی اس خودرو، ردیاب ماشین، جی پی اس خودرو شناخته می‌شود، یک دستگاه الکترونیکی در ابعاد کوچک است که با کمک امواج ماهواره‌های GPS موقعیت خودرو را نمایش می‌دهد. این دستگاه جهت ردیابی و افزایش امنیت خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این مقاله هر چیزی که باید درباره‌ی ردیاب خودرو یا همان ردیاب جی پی اس خودرو بدانید آورده شده است. شما متوجه خواهید شد که انواع ردیاب خودرو کدام است و چرا نصب ردیاب خودرو از آن چیزی که فکر می‌کنید، مهم‌تر است.

 

انواع ردیاب خودرو

ردیاب خودرو در انواع سیمی و بی سیم (مگنتی / آهن ربایی) وجود دارد. در هر دو نوع ردیاب خودرو از سیم کارت قرار گرفته در ردیاب، جهت ارتباط با سرور ردیاب خودرو و اپلیکیشن ردیاب استفاده می‌کند.

 

طرز کار ردیاب خودرو

طرز کار ردیاب خودرو ساده است. ردیاب خودرو از طریق سیم کارت داخل دستگاه بر بستر پیامک و اینترنت اطلاعات جغرافیایی جی پی اس و هشدارها و گزارشات را به سرورهای ردیاب انتقال می‌دهد. سپس این اطلاعات بعد پردازش شدن به اپلیکیشن ردیاب بر روی تلفن همراه کاربر ارسال شده و کاربر می‌تواند اطلاعات لحظه‌ای، گزارش‌ها و هشدارهای ردیاب خودروی خود را در اپلیکیشن ردیاب ببیند.

 

اپلیکیشن ردیاب لندر

اپلیکیشن ردیاب خودرو

وقتی به اپلیکیشن ردیاب خودرو می‌رسیم، بی‌شک اپلکیشن ردیاب لندر حرف اول را می‌زند. اپلیکیشن ردیاب لندر برای انواع خودرو بهینه شده است. اپلیکیشن لندر دارای نسخه اندروید و آی او اس رسمی در اپ استور اندرویدی و اپ استور اپل است.

بدانید:  بهترین ردیاب موتورسیکلت | بهترین جی پی اس موتور

 

شکل ردیاب خودرو چگونه است؟

شکل ردیاب خودرو عموماً با اختلاف کوچکی مانند دستگاه‌های الکترونیکی دیگر است. تولید کننده ردیاب خودرو فارغ از شکل ردیاب، آن را از لحاظ ابعاد ردیاب بهینه می‌کند تا به بهترین شکل ممکن قابلیت مخفی شدن در خودرو را داشته باشد.

 

بهترین برند ردیاب خودرو کدام است؟

انتخاب بهترین برند ردیاب خودرو نیازمند تحقیق و بررسی سابقه برندها و مارک‌های ردیاب خودرو در بازار است. اما یکی از بهترین برند ردیاب خودرو در ایران ردیاب لندر است. زیرا لندر تولید کننده بهترین ردیاب خودرو در ایران به همراه یک سال گارانتی ردیاب خودرو و همچنین یکسال اشتراک رایگان اپلیکیشن لندر است.

 

قیمت ردیاب خودرو

قیمت ردیاب خودرو به برند و مدل و همچنین ویژگی‌ها بستگی دارد. ردیاب خودرو لندر مدل LD-62 در سال ۱۴۰۲ به قیمت ۳.۲۴۰.۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

 

نحوه نصب ردیاب خودرو

نحوه نصب ردیاب خودرو لندر ساده است به طوری که اگر فردی دارای دانش کافی از برق خودرو باشد می‌تواند بر اساس دفترچه راهنمای ردیاب خودرو لندر، آن را نصب کند. البته همواره پیشنهاد ما استفاده از متخصصین این حوزه یعنی نمایندگی‌های لندر در سراسر ایران برای نصب ردیاب خودرو است.

 

ردیاب خودرو کجا نصب می‌شود؟

این که ردیاب خودرو کجا نصب می‌شود، کاملاً بستگی به نصاب ردیاب خودرو و همچنین نوع خودرو دارد. در واقع محل نصب ردیاب خودرو هیچ جای مشخصی ندارد. نصاب ردیاب خودرو را در مخفی‌ترین و بهترین مکان نصب می‌کند. این کار مجب می‌شود تا در شرایط اضطراری سارق نتواند به راحتی آن را پیدا کرده و از بین ببرد.

بدانید:  نصب جی پی اس روی گوشی: راهنمای جامع برای بهترین عملکرد

 

محل فروش ردیاب خودرو کجاست؟

خرید و فروش ردیاب جی پی اس خودرو محل خاصی ندارد، بهترین روش مراجعه به وبسایت لندر و صفحه نمایندگان و عاملین فروش و نصب لندر است.شما می‌توانید از این طریق نزدیک‌ترین نمایندگی لندر به محل فعلی خودتان را پیدا کرده به راحتی و اطمینان کامل ردیاب خودرو لندر خود را خریده و نصب کنید.

این مقاله جالب بود؟ به اشتراک بذار.